Ср, 24.04.2024, 06:52
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Релігія

Ксьонз у пеклі

Нещодавно мав розмову з однією людиною, що має причетність до "польських" аспектів життя нашого міста. У нашій розмові промайнула фраза, що лише у православній вірі священники можуть відкрито зневажати інші релігії, а саме, як приклад в Олександро-Нєвській церкві нібито є розпис, де католицький священник в пеклі. Ця фраза запала у думки і вже вдома пригадалось, що в мене є фото того Нєвського пекла. І справді там ціла плеяда релігійних служителів різних вірувань на чолі з католицьким священником спостерігають за тим, як бідних православних мученників знищують диявольські творіння, а чортенята несуть голови замучених до згаданих ревізорів. 

Що цікаво? Хочете побачити це творіння і переконатись? Будь ласка

Ось так підтвердились ті слова моєго знайомого. І дійсно не зрозуміло звідки в божому храмі така нетерпимість до інших божих людей. Принаймні ще чув від інших знайомих (причому не одних), що у церквах не хотять відчитувати "за упокій" і "за здравіє" представників католицької віри, тоді як у костьолі за їх словами моляться за того за кого попросиш, не залежно від віросповідання.

Може хто знає чому так?


Підготував: Сергій Єрмаков



Дивіться також:

Категорія: Релігія | Додав: KamPod (02.01.2013)
Переглядів: 1850 | Коментарі: 70 | Теги: Олександро-Невський собор, Пекло, фреска | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 701 2 »
1 lapa   (03.01.2013 20:06) [Материал]
Мене це не дивує. В соборі Невського багато помпезності і відсутність людськості. Роблять бізнес і служать невідомо чому, але не добру.
Для мене релігійна людина і людина сповнена любовью і добром - давно не тотожні речі.
А чому православні такі нетерпимі....я не знаю. Постулати вчать іншому, а на ділі...

4 KamPod   (03.01.2013 22:52) [Материал]
Скоро буде як у мусульман - боротьба з невірними по всіх фронтах. І щоб жоден іновір не ступив на їх святині так як зараз заборонили підніматись на мінарет

5 lapa   (03.01.2013 23:09) [Материал]
В троїцькій церкві мені подобається. Відкриті до тих хто приходить, не залежно від того якої віри людина і на душі там світло. І взагалі в католицьких клімат інший...

45 leonc   (05.01.2013 22:10) [Материал]
Повністю погоджуюсь - у католиків все по іншому (в тому числі, напевне, і ... шлях до спасіння)...
Вибачте, ніяким чином не хотів "наїжджати"...
І ще раз прошу пробачення, згадався вірш з Біблії не в тему, але випишу - "Входьте вузькими воротами, бо просторі ворота і широка дорога ведуть до погибелі, і багато хто йде ними. А вузькі ворота і тісна дорога ведуть у життя, і мало тих є, хто знаходить їх" (Матвія 7:13-14).

2 Slash   (03.01.2013 21:06) [Материал]
Послухали б ви, як ставляться старі баби до представників інших релігій... Причому баби оті пригадуються тільки однієї гілки православ'я - вгадайте, якого патріархату...
Щодо церкви - який патріарх, така й церква. Історію з годинником, сподіваюсь, всі знають? Отож...

3 KamPod   (03.01.2013 22:50) [Материал]
Я не чув історію з годинником, але прогуглити не склало проблем. Одразу такі фотки спливають

і інформація про годинник Breguet за 30 тисяч долярів на руці Кіріла, який заліпили в фотошопі на руці, але забули щось зробити з відображенням у столі biggrin

6 leonc   (03.01.2013 23:16) [Материал]
Запитання дійсно цікаве, як і вся стаття. Звичайно, всі ці запитання бажано і правильно би було задати священику. Я ж спробую висловити свою суб’єктивну точку зору, але розділю її на декілька частин, в залежності від питань, поставлених у статті (кожну із частин опублікую окремим коментарем, оскільки увесь текст не поміщаеться по кількості знаків).

7 leonc   (03.01.2013 23:17) [Материал]
1. Перш за все хочу сказати щодо питання молитви за упокій та молитви за здровов’я. Молитися за близьких нам людей ніхто не забороняє. Більше того, в молитовній практиці православної церкви є молитви святому мученику Уару саме задля того, щоб він згадав перед Господом всіх нехрещених іновірних та інославних людей та випросив для них порятунок від вічних мук.
Але тут потрібно чітко розділяти молитву та особливий чин Проскомидію, коли священник читає записки за здоров’я та за упокій, витягуючи за кожне ім’я частку просфори. Кожна з цих часток символічно зображують згадуваних людей, за яких проводиться моління. Потім ці частки переносяться на Престол та опускаються в Чашу з Кров’ю Христа, що символізує причащання згадуваних людей. Дійсно, поминання на Проскамидії не допускається для іновірних та інославних. Але ця заборона цілком зрозуміла та логічна, адже і до причастя іновірні та інославні люди не допускаються. Більше того, до недавна під час Літургії, перед таїнством Євхаристії, після вигуку “Оголошені, вийдіть!”, із храму з трепетом виходили не лише неправославні, а навіть ті, котрі вже готувались до хрещення, але ще не прийняли це таїнство. І це абсолютно нормально, адже в таїнстві Євхаристії відбувається єднання віруючих в одне тіло Церкви.

11 KamPod   (03.01.2013 23:25) [Материал]
Ух ти скільки нового. Виходить причащання - це таїнство Євхаристії, а останнє на скільки чув і тут вроді підтверджується є символом тіла і крові єдинородного божого сина.
Щодо згадуваного мною, то це малось на увазі записки за здравіє і за упокій, які вичитуються 40 днів, саме тут запитує священник щоб не було католиків чи інших вір.

ПС. До речі на скільки знаю 40 днів в Кам'янці вичитують лише в Олександро-Нєвському соборі, бо лише тут кожен день правиться. В інших церквах лише по святах і в неділю

8 leonc   (03.01.2013 23:17) [Материал]
2. Щодо вислову “лише у православній вірі священники можуть відкрито зневажати інші релігії”.
Я вважаю що релігії зневажати можна, але не можна зневажати людей. Наприклад, якщо якась людина мені буде розказувати про махатму, котра прилетить до мене із шамбали, але для цього мені потрібно почистити чакри, то звісно, до цього вчення я буду ставитись зневажливо. Але за спасіння душі цієї людини мені ніхто не мішає помолитись. Священникам же зневажати людей теж ніхто права не давав, але це не стосується різних хибних вірувань.
Православна традиція з одного боку підкреслює унікальність Церкви, а з іншого допускає, що навіть поза її межами не виключене спасіння - все по волі Бога. Адже Христос помер за гріхи всього людства. Звичайно, православною традицією засуджуються єретичні вчення того ж самого католицизму, і це є абсолютно нормально, оскільки такі вчення ідуть в розріз не лише із православною догматикою, а і з Святим Письмом. Що ж до стосунків між східною (Православною) та західною (Католицькою) церквами, то тут все набагато складніше. І це дуже складна тема. Скажу лише, що Католицька церква не визнає можливості спасіння в Православ’ї. Підтвердження можна знайти бодай навіть у декреті Другого Ватиканського собору Католицької церкви, затвердженому папою Павлом VI 21.11.1964 року. На соборі за прийняття висловилось 2137 учасників і проти - 11. Увесь текст можна прочитати тут. Я лише приведу цитату, яка підтверджує наведене мною твердження: “For it is only through Christ's Catholic Church, which is "the all-embracing means of salvation," that they can benefit fully from the means of salvation” (в моїй інтерпритації українською звучить приблизно так: “Лише через Католицьку Церкву Христа, яка є ’всеосяжним засобом спасіння душ’, вони [рядком вище читаємо що це є розділені брати, і я так розумію що це православні та протестанти - моя вставка] можуть повною мірою скористатися спасінням”).

12 KamPod   (03.01.2013 23:31) [Материал]
То католицький священник у пеклі на розписі з собору це перебор, чи це уособлення релігії просто? Мені здається, що в цьому є ознаки зневаги до людей цієї віри.

9 leonc   (03.01.2013 23:17) [Материал]
3. Третім блоком я би хотів написати своє бачення проілюстрованого фрагменту страшного суду, зображеного на західній стіні собору Олександра Невського у м.Кам’янці-Подільському. За основу цього фрагменту було взято фрагмент візантійської мозаїки 12-го сторіччя Собору Санта-Марія-Ассунта з о.Торчелло, що в Італії (стаття у вікі). Звичайно, сучасними майстрами були привнесені деякі деталі, але я не погоджусь принаймі з двома твердженнями автора статті щодо цього фрагменту і всього того, що на ньому зображено. Але двайте попорядку:
а) “ціла плеяда релігійних служителів різних вірувань на чолі з католицьким священником спостерігають за тим ...”.
Дійсно, на зображенні присутні багато різних релігійних служителів - аж дві групи. І обидві групи спостерігають. Але давайте разом глянемо на ці дві групи. Верхня група є “різношерстною”. Серед представлених там людей є схожі і на іудаїя, і на неопротестанта, і на якогось людожера, і, я так розумію, на буддиста. А на першому плані там зображено людину, яка, на мій погляд, дуже схожа по одягу на Папу Римського. У декількох із них на задньому плані не видно облич, що свідчить що їх насправді дуже багато. По виразу їхніх облич можна припустити, що вони абсолютно спокійно ставляться до всього, що їх оточує (окрім, напевне, Папи). І, якщо взяти ті всі вірування, то напевне так воно і є - всі вони спокійно ставляться до участі грішників - типу так воно все і має бути (знову ж таки, напевне, окрім католицизму).
Трішки нижче зображена ще одна група людей. По своєму одягу вони схожі на православних священиків різних епох (а може різних церков? але тут я не зовсім погоджусь). Їх зображено всього п’ятеро. Двоє передніх гірко плачуть та бідкаються. Ще один повернувся до ангелів із питанням, а може навіть і з вимогою втрутитись. Один звів очі до неба - скоріш за все молиться (можу припустити що молиться за душі грішників). Той, що в монашому одязі, смиренно стоїть, чекаючи своєї участі (свого часу, свого суду) з готовністю відповісти можливо не лише за себе. Його підкріплює, та надає йому сил один із ангелів. Другий ангел відганяє тризубом біса, що намагається витягти одного із ієрархів. По цій групі теж можна робити висновок щодо ставлення православних до людей, участь яких у озері огненому.
Прошу звернути увагу, що обидві групи зі всіх боків огорнуті вогнем. Як по мені, то цим автор хотів сказати що всі ми предстанемо на суд.
б) “бідних православних мученників знищують диявольські творіння”.
Давайте придивимось уважніше до тих “бідних православних мучеників”. Серед них можна вгледіти представників мусульманства та стародавніх вірувань. Особливо ж яскраво виглядає атеїстичний “мученик” у військовій формі “совєтів”... Тому можу припустити що це зовсім не православні мученики, а самі справжні грішники, ідолопоклонники та гонителі Християнства. Якщо глянути на цей фрагмент з такої позиції, то звідси можна вивести твердження, відмінне від твердження автора статті, - лише Православні оплакують участь грішників, а от інші релігії безучасні.

13 KamPod   (03.01.2013 23:39) [Материал]
Велике-велике дякую за таке пояснення. Дуже сподобалось
По пункту б) то я зрозумів зовсім по іншому. Оті голови і атеїст в формі це як на мене представники "влади" різних країн, в першу чергу впливових і вони не виглядають страждаючими, тому я і не їх називав мучениками. А представників влади як відомо, часто називають слугами диявола, його ставленниками і на картині вони лише спостерігають. От так я побачив голови, але про це не написав.
А "мученики" яких мучають я побачив у тих тілах які стирчать з пащек тварин

18 KamPod   (04.01.2013 11:46) [Материал]
А розпис справді є фрагментом вказаної ікони. От хочаб зображення диявола звідти

Дякую Леонк що просвітив

26 leonc   (04.01.2013 21:42) [Материал]
"Пекло неможливо зробити привабливим. Саме тому диявол привабливою туди дорогу" Св. Василь Великий.
Вибач, не стримався...

30 KamPod   (04.01.2013 22:11) [Материал]
Все влучно сказано. Правильно. Взагалі це для мене велике відкриття що знайшовся прототип цього розпису. І як тобі вдалось thumb .

10 leonc   (03.01.2013 23:18) [Материал]
Не дивлячись на те, що я намагався нівелювати різкі твердження основної статті (а деколи навіть занадто), я повністю погоджуся із тим, що у стосунках між католиками, православними та протестантами є багато проблем і мене це дуже сильно засмучує. Стосовно ж однозначного спасіння тих чи інших - я не берусь тут робити якихось однозначних тверджень, оскільки все це відомо лише Богу. Я можу сказати тільки одне - я не впевнений, чи особисто я зможу досягти спасіння в православ’ї, але знаю одне - якщо я стану католиком чи протестантом, то я точно не спасусь і на те є багато об’єктивних причин. Але це стосується виключно мене і за інших ручатись не буду.

14 KamPod   (03.01.2013 23:42) [Материал]
Зміст коментарів вражає, ніби підготовлена доповідь вийшла. Чудово. Дякую Леонк.

16 Slash   (04.01.2013 01:32) [Материал]
Уточніть, коли Ваша ласка, з боку якої з конфесій у відсотках більше нападок на представників іншої віри (конфесії)?

15 Kobzar   (04.01.2013 00:50) [Материал]
Гарні відповіді.
От би ще знати думку leonc на рахунок годинника Патріарха і всієї тої історії.

17 Slash   (04.01.2013 01:34) [Материал]
Ага, мене теж цікавить коментар про годинник. І, якщо можна, просвітіть нас нерозумних про біографію Кирила.

19 Oxa   (04.01.2013 13:10) [Материал]
Не знала, що в нас священники настільки багаті. Якщо якийсь там годинник коштує 30 тисяч долярів, то що вже говорити про одяг, взуття, машини, будинки...

39 Slash   (04.01.2013 22:56) [Материал]
30 тисяч долярів - це не межа, в донецького пахана РПЦ (чи як там він, в чинах не розбираюся) впізнали годинник за 200 штук зелених. Отак от...

20 KamPod   (04.01.2013 21:19) [Материал]
Радий що я зрозумів правильно. Дякую

21 KamPod   (04.01.2013 21:20) [Материал]
До людей бо люди це бачать і так сприймають. Я не виняток як бачите

25 leonc   (04.01.2013 21:38) [Материал]
Так, погоджуюсь, кожна людина один і той самий факт може сприймати по своєму і нікуди від цього не дінешся. Але чи всі ці сприйняття є правильними?

22 KamPod   (04.01.2013 21:22) [Материал]
Просто я так зрозумів це моє особисте прочитання. Не заперечую будь-яких інших бачень, а навіть поощряю, бо сам я в цьому профан

24 leonc   (04.01.2013 21:35) [Материал]
Я теж можу помилятись. Саме тому і прошу уточнень та джерел.

23 Роман Дубчук   (04.01.2013 21:27) [Материал]
Не думаю що "священник" своєю важкою працею заробив на той годинник, чи взагалі на щось небудь...

29 lapa   (04.01.2013 22:05) [Материал]
Йому той годинник подарували) але чому не продав для благих цілей пояснити патріарх не зміг. там все заплутано в цій історії.

27 KamPod   (04.01.2013 21:54) [Материал]
Про владу багато висловлювань і обговорень є в інтернеті.
От наприклад:
Почему во всём мире система Власти устроена так, что к ней стремятся, перешагивая через трупы и все нравственные понятия, демократы, либералы, коммунисты, представители якобы какой-то оппозиции, финансовые круги, криминал и т.п. Да потому, что действующая сегодня Власть мирового порядка – это власть от Сатаны. Джерело
А от тут приклад обговорення - джерело, де також немало прихильників такої думки.

Звісно я напевно не врахував, що можна стількиж заперечуючих думок висловити. Але суть в тому що така думка є і я її озвучив

28 KamPod   (04.01.2013 21:57) [Материал]
Взагалі головна ідея статті - донести штучно створену ворожнечу між релігійними конфесіями, одним з засобів втілення якої на думку багатьох (чи принаймні декого) є цей розпис. От я і доніс цю думку до громадськості.

Якщо по суті свого бачення щось переборщив то каюсь smile , але це легко можна поправити. Головне зрозуміти де саме переборщив

32 lapa   (04.01.2013 22:25) [Материал]
Не думаю, що переборщив, на мій погляд неприйняття інших релігій "на лице" і тому стаття має право на існування.

Папу в пекло бо він виступає за екуменізм!? — "движение за всемирное христианское единение, в более узком и общепринятом значении — движение за лучшее взаимопонимание и сотрудничество христианских конфессий." Не таке страшне слово як його малюють. Вони проти ворожнечі.
Християнство повинне бути гуманним!

35 KamPod   (04.01.2013 22:40) [Материал]
для мене це також нове слово

31 KamPod   (04.01.2013 22:20) [Материал]
Не зовсім. Дві голови бісенята уже кудись несуть, а атеїста бісеня тягне за руку. Тому вони не просто спостерігачі.

І дійсно несуть дві голови, одну з яких в сторону першої групи релігійних представників і вона має корону схожу на ті що у "православної" групи - тобто можна сказати до тих вже добрались до інших добираються smile
Друга голова в якійсь чалмі, тобто напевно мусульманська. Дивно чому саме так.

Вважав що вони представники влади різних країн тому що вони не виглядять стурбованими в пеклі і рівняються (дивляться на Диявола)

Чому ті нещасні правослані мученики - подумав бо православна група чимось занепокоєна, а там лише один привід для цього - тіла у пащах.

Взагалі у моїх міркуваннях більше логіки, тому сприймаю будь які заперечення як належне і готовий погодитись з своїми хибами у розумінні

33 Kobzar   (04.01.2013 22:31) [Материал]
Ну звичайно,православ'я не складається з Гундяєва але він керує РПЦ.
От ще один керівник, Владика Павло

34 Kobzar   (04.01.2013 22:38) [Материал]
Заздалегідь прошу пробачення у leonc за випади але якщо вже він виступив на захист РПЦ то буде цікаво продожити нашу дискусію про чєловєколюбність на фоні ось цієї світлини з Свято-Георгіївського монастиря, Чернігівська область.

36 KamPod   (04.01.2013 22:45) [Материал]
Не помітив щоб Леонк ставав на захист РПЦ, а здається він лише самоусунувся від розмов про "патріарха Кирилла" smile

А плакатик по темі thumb thumb thumb

37 Slash   (04.01.2013 22:54) [Материал]
Мені навпаки здалося - усе на захист РПЦ... Можливо, тільки здалося...

38 lapa   (04.01.2013 22:56) [Материал]
Не захищав РПЦ, а обходив цю тему.
А справа не в одному патріархі, а в масовості усього цього.

Якщо мій батько прийшов в собор Невського, щоб за дядю 40 днів відправити (не знаю як правильно називається)....відмовили. А причина?
-Хто його відспівував ті хай і далі правлять.
А батюшка відспівував той якого в ритуальному бюро порадили, а в тій ситуації ніхто не уточняв звідкіля...і шукай вітра в полі. Церква не відкрита для народу....бізнес-структура і все.

40 Slash   (04.01.2013 22:59) [Материал]
Здавна всі батюшки жили з дарів, що люди залишали на церкву, але зараз масштаби зростають. Непоганий бізнес, якщо брати до уваги те, що церква не платить державі податків. І ще - спробуй зайди до церкви зі своєю свічкою wacko

41 KamPod   (04.01.2013 23:05) [Материал]
А найдорожчі свічки у місті мені казали теж в обговорюваному храмі biggrin

42 KamPod   (04.01.2013 23:14) [Материал]
Красномовний випадок surprised
У мене нема слів...

43 Kobzar   (05.01.2013 21:51) [Материал]
Ну звичайно не означає,тому є статистика-[u]Згідно даних, які містяться на сайті Департаменту www.kvs.gov.ua, станом на 01.01.2011 року в місцях позбавлення волі перебувало 154 027 осіб (рік тому –147 716 осіб), в тому числі в 141 установі засуджених 113 917 осіб (108 187 осіб), з них 6 731 жінка (6 311 жінок), у виховних колоніях – 1434 особи (на 65 осіб менше, ніж рік тому), в СІЗО трималося 39 363 осіб (рік тому – 38 030, півроку тому – 40024 особи). За рік чисельність ув’язнених осіб в установах Департаменту зросла на 6 311 осіб (+ 4,27%), тоді як за попередній на 1770 осіб (+ 1,21%). Більші темпи зростання чисельності були тільки у 1999 році.........................Що далі будемо порівнювати? Чим мірятись?

46 leonc   (05.01.2013 22:22) [Материал]
Я ж кажу - порівняння дуже грубе. Але те що за останній рік на декілька відсотків зросла кількість ув'язнених ще не свідчить про те, що абсолютно всі жителі України побували на зоні чи проходять по якійсь статті. Тенденція є, але то все статистика. Надіюсь Ви, пане, під цю статистику не підпидаєте. А значить мірятись ще є чим wink
З іншого боку, те що маємо погану статистику в Церкві, то є передбачувано. Бо "Коли прийде Син Людський, чи знайде Він віру на землі?" Так, з кожнем днем все більше і більше людей погрузає в служінні мамоні. Тому... Статистика дійсно невтішна... Але це знову ж таки всього лишень статистика...

1-20 21-30
Имя *:
Email:
Код *:
Категорії розділу
Проекти активного дозвілля [196]
Туризм [142]
Знахідки О.Будзея [600]
Творчість [31]
Історія [36]
Персоналії [33]
Легенди [32]
Культура і Мистецтво [66]
Суспільство [103]
Релігія [11]
Спорт [51]
Природа і екологія [14]
Бібліотека [51]
Анонс [14]
Про свята, змагання, урочистості та інші події у місті
Цікаво знати [26]
Різне [10]
Пошук
Свіжина
Дуже цікаво розповідає про вулицю Зантус

Доброго дня,
хто може показати на

Скажите пожайлуста а где хранится виньет


да... мне бы такая штуенция не помешала


Пошук
Статистика
Rated by ORS3
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz