Пн, 04.11.2024, 17:04
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Проекти активного дозвілля » Фотополювання

Фотополювання.
Пропоную до уваги новий проект який поєднує у собі квест і вікторину.
Суть така - дається якийсь факт або підказка, гравець починає рити, шукати інформацію, знаходить і мчить фотографуватися.
Потім світлина відправляється на електронну адресу vitaliy_kuzma@ukr.net і чекає на підтвердження або спростування, а також перенесення сюди і обговорення)

Ну що,ентузіасти,спробуєте?
__________________

Завдання пілотного фотополювання:
1. З однієї сторони у неї п’ять ярусів,з протилежної три-що це? (40 балів)
Правильна відповідь - Гончарська башта яка з боку каньйону має п'ять ярусів, а з боку старого міста - три. 
Розгадали: lapa, Dimboy, KamPod, novvm, bodia *
* посилання на іменах приведуть до коментарів з оголошенням правильності відповіді

2. Ось гора Кармель  

Який колишній навчальний заклад нашого міста пов’язаний з цією горою?
(60 балів)
Правильна відповідь-будинок школи кармелітів, Татарська 10.Кармелітська традиція веде
походження від спільноти самітників на горі Кармель, що походить від
школи пророків у стародавньому Ізраїльському царстві, хоча немає точних
записів про пустельників на цій горі до 1190 року. До цього часу група
людей збиралася біля колодязя Іллі на горі Кармель. Ці люди, які ішли у
Палестину з Європи, або як паломники, або як хрестоносці, вибрали гору
Кармель, зокрема черз джерело Іллі. 
Розгадали: Оха, KamPod, bodia
Підсумки після двох полювань - ТУТ

3.Житло "тимчасового правителя" Кульчицького. (Ціна 80 балів).
Правильна відповідь-Садиба
кам'янецького регента Євстафiя Кульчицького, XVІ-XVIII ст.ст.

вул.Вiрменська, 6


Розгадали: KamPod, Dimboy, lapa, mahasya 

Опис третього полюваня - ТУТ

4. Дата останнього ремонту замку. (Ціна 50 тигриків.)
Відповідь-"недалеко от моста,на правой стене,виднеется каменная плита с датой 1790
 года,показывающей время последнего ремонта замка" Є.Сіцинський.



5.(останнє завдання пілотного фотополювання)

Шматочок архівного фото.
Завдання-знайти цей будинок і сфотографуватись.
(Ціна 80 тигриків).


Правильна відповідь----
вул. Руська 30.

________________________________________________
Підсумкова таблиця пілотного фотополювання



Дивіться також:

Категорія: Фотополювання | Додав: Kobzar (10.09.2012)
Переглядів: 5675 | Коментарі: 223 | Теги: фотополювання | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 2231 2 3 ... 6 7 »
1 Kobzar   (10.09.2012 20:24) [Материал]
Приймаються побажання та пропозиції.
Хто у коментах дасть відповідь на підказку назавжди позбавляється права приймати участь у проекті.

2 KamPod   (10.09.2012 20:29) [Материал]
Ура!!!!!
І я здається знаю, де потрібно сфотографуватись. І навіть гуглити непотрібно cool

3 KamPod   (10.09.2012 20:36) [Материал]
Думаю у мене і у всіх будуть такі запитання:
1. - яким чином буде надане нове завдання? - особисто листом-відповіддю чи усім разом на сайті?
2. - який термін будуть збиратись відповіді на перше завдання? - до першої отриманої відповіді, до певного строку, чи якось поінакшому?
3. - як будуть зараховуватись бали за фотографії відповіді? - усім однаково чи хто в числі перших тому більше, чи ще якось?
Поки що це. Свої пропозиції підкреслив

4 Kobzar   (10.09.2012 20:56) [Материал]
Пропоную визначитись з терміном розгадування-три або п’ять днів.
По закінченню терміну фотографії будуть перенесені сюди і названі правильні відповіді(як це зробити технічно ще визначимось)
А от влаштовувати перегони,як у першому сезоні вікторини,думаю не варто.
biggrin

5 KamPod   (10.09.2012 21:05) [Материал]
- пропоную п'ять днів і два на обробку і обговорення ітого тиждень і у наступний понеділок, чи краще в неділю вечором давати наступне завдання.
Хоча з іншого боку тиждень вроді забагато, можливо справді в тиждень два завдання, тобто три дні. Але пропоную так як вище.
- підсумки напевно будуть класні.
- коли я писав що "хто перший тому більше" то мав на увазі якісь додаткові бали. Наприклад: перший +0,3, другий +0,2, третій +0,1. А усім наступним по балу і всьо. А можливо і не варто цього робити бо хочеш не хочеш а перегони будуть. Але мене турбує визначення першого місця вкінці. Походу буде багато претендентів на нього якщо за фото будуть стабільно даватись по одному балу.

6 Kobzar   (10.09.2012 21:09) [Материал]
Маєш рацію,приймається поправка на швидкість))
Все одно тобі рахувати)

7 KamPod   (10.09.2012 21:26) [Материал]
Можна не хто перший, хто другий, а давати додаткові бали:
- якось по часі, тобто перший день, перших пів дня
або
- якщо різниця між першим відповівшим і даною відповіддю понад 6 год, 12 год
і т.п.
Цікаво почути інші пропозиції

8 KamPod   (10.09.2012 22:31) [Материал]
У мене з'явились сумніви щодо моєї версії і одразу виникло запитання: Якщо я відішлю невірну версію то що я вибуваю зі змагань на першу фотку?. Якось не хотілось би. Потрібно якось дозволити продовжити участь після осічки.

9 Kobzar   (10.09.2012 22:35) [Материал]
Відпишу про хибну версію назад електронкою.

10 Dimboy   (11.09.2012 01:19) [Материал]
фото треба зі своїм фейсиком чи можна просто фото????

11 KamPod   (11.09.2012 02:09) [Материал]
Так, з фейсиком biggrin

12 KamPod   (11.09.2012 19:16) [Материал]
Значить так. Сьогодні обдумував систему оцінювання і саме основне визначення переможця і поєднавши все що я пропонував вище пропоную:
1. - кожному учаснику що надішле правильне фото присвоюється +1 фото (по аналогії з вікториною)
2. - учасник що перший (один із перших якщо фото надіслані в один період) знайшов фото отримує два плюсика "++" (або +0,2)
3. учасник що прислав фото другий і третій отримують по одному "+" (або +0,1)
4. - фото надіслані в один період означає що проміжок між листами складає не більше 4 годин (як варіант)
5. - фото з неправильною відповіддю не зараховується і учаснику надсилається лист з повідомленням про це. Після цього можна слати друге фото з іншою версією. Щоб не було компромісу сфоткати кілька варіантів і надіслати ведучому одночасно то за кожну наступну перевірену версію що виявилась неправильною присуджувати "-" (або -0,1)

Критерії визначення переможця:
1. - кількість відгаданих фото
2. - кількість плюсиків (якщо перший критерій рівний)

Приклад.
Учасник №1 надіслав фотку о 15.00
Учасник №2 надіслав фотку о 18.00
Учасник №3 прислав фотку о 21.00
Учасник №4 надіслав фотку о 24.00
Учасник №5 надіслав фотку о 03.00 наступного дня
Якщо всі надіслали правильні фотки то маємо перший учасник однозначно отримує 1 фото ++ і з 15.00 розпочався відлік періоду (як я запропонував вище - 4години), який триватиме до 19.00 Другий учасник вклався в цей термін тому його відповідь відноситься до одного періоду і він також отримує 1 фото ++
Два бонуси розіграно. Залишається ще один.
Третій учасник відповів у 21.00 отримавши 1 фото + і розпочавши 4-годинний період до 1.00
Четвертий учасник вклався в цей період і хоч передбачено лише три бонусних місця але його показник прирівнюється до учасника №3 і він також отримує 1 фото +
Пятий учасник відповів після 1.00 коли закінчився час одночасності з учасником №3 і тому він отримує лише 1 фото.
Ітого в підсумковій таблиці будем мати результат:
№1 - 1 фото ++
№2 - 1 фото ++
№3 - 1 фото +
№4 - 1 фото +
№5 - 1 фото
Усі подальші надіслані правильні фотки з відповідями будуть також оцінюватись лише 1 фото.

Вроді здається складно, але думаю щоб якось визначати переможця це потрібно вводити. Хіба у нас буде група переможців в яку будуть входити чи не всі учасники
Кому що не зрозуміло - запитуйте

13 Kobzar   (11.09.2012 19:23) [Материал]
Вже отримав три відповіді на перше завдання.
Усі три правильні.
П’єдестал виглядає наступним чином-
Lapa
Dimboy
KamPod.
Так як завдання дуже просте то до закінчення прийому відповідей залишилось два дні.

14 Kobzar   (11.09.2012 21:53) [Материал]
Є четверта вірна відповідь від novvm .

15 KamPod   (11.09.2012 22:15) [Материал]
Мене запитують чи обов'язково слати фото?
Може якось за півціни будемо приймати відповіді без фоток? Чи це перетвориться на звичайну вікторину?

16 Kobzar   (11.09.2012 22:22) [Материал]
так суть же у ФОТОполюванні!!!!
Відповіді приймаються ТІЛЬКИ фотографіями!

17 KamPod   (11.09.2012 22:25) [Материал]
Так погоджуюсь на полюванні треба бачити свою здобич щоб вполювати. Але для лінивих мисливців, або мисливців без спорядження щоб просуватись в глиб дрімучого лісу smile може дозволити хоча б за півціни фото без фейса, з нета?

18 KamPod   (11.09.2012 22:30) [Материал]
Можна навіть придумати термінологію:
Фото з учасником біля обєкту (скажимо в радіусі 100м) - "трофей у руках мисливця".
Фото з учасником на фоні обєкту - "здобич на мушці мисливця"
Фото обєкту без учасника - "мисливець напав на слід здобичі"
Ну як ідея? Але це звісно якщо що то з наступного полювання бо тут ніхто не був попереджений

54 lapa   (13.09.2012 22:21) [Материал]
О! це так, я теж про це думала)

19 Kobzar   (11.09.2012 22:46) [Материал]
Категорично проти!!!!
Є факт(загадка,підказка) ,є об’єкт і є гравець-це все поєднуємо і маємо відповідь.

20 KamPod   (11.09.2012 22:49) [Материал]
Ну моя справа запропонувати. Нічого не маю проти. Це справедливо, але як на мене не буде сприяти збільшенню кількості учасників.
Наприклад така ситуація: я лише на третій день здогадався де це. Йти у місто або пізно або немає змоги, а термін уже от-от закінчиться. Я шукаю відповідну фотку і відсилаю щоб хоч пів бала мати. Помоєму гуманно. Але якщо наполягаєш то гаразд, будем строгими до правил. cool

21 Kobzar   (11.09.2012 22:52) [Материал]
Може це і гуманно але я суворий і безкомпромісний модер)))))
Можу на складні завдання продовжувати термін дії на прохання учасників.

22 novvm   (12.09.2012 10:29) [Материал]
В мене пропозиція що до оцінювання. Пропоную тих 4 години відраховувати від моменту подачі відповіді першим правельно відповівшим усасником цого захаплюючого заняття

23 novvm   (12.09.2012 10:32) [Материал]
Тоді якщо друга (3 ...) відповіді прийдуть в чотиригодинний термін то теж ++. Якщо в 4-8ми годинний то 1 + всім хто в нього війде

24 KamPod   (12.09.2012 10:49) [Материал]
Дякую Вадим за пропозиції. Можна й так. Перше речення взагалі один в один з тим що я пропонував.
Скажу лише що в другій половині моя пропозиція була трохи інакшою - 4-х годинний відлік розпочинати після кожного наступного місця доки не набереться три учасника. Тобто можливий варіант, коли кожен наступний учасник надіслав з різницею скажим у 12 годин, тоді після першого починається відлік і раз ніхто не відповів то лише йому буде ++, після другого починається відлік і якщо ніхто не відповів то йому +, а якщо б відповів то на цьому плюсики закінчились. Ну і аналогічно після третього учасника починати 4-ходинний відлік
Тобто буде так 1 місце - 1 фото ++, №2 - 1 фото +, №3 - 1 фото +, усі подальші - 1 фото.

25 KamPod   (12.09.2012 10:50) [Материал]
А взагалі думаю можна це діло спростити і ввести лише одне правило - після першого правильно відповівшого усі хто надіслали фото протягом доби (12 годин як варіант, але 4 години в цьому випадку буде замало) отримують +. Рашета - не отримують.

26 Kobzar   (12.09.2012 17:52) [Материал]
Підтримую останню пропозицію Сергія.
Нагадую,залишився один день до закінчення терміну відгадування першого завдання.

27 Kobzar   (12.09.2012 23:11) [Материал]
Є п’ята вірна відповідь від( Богдан Пленгей)
Який нік тут можу тільки здогадуватись)

28 KamPod   (12.09.2012 23:35) [Материал]
Армія мисливців більшає

72 novvm   (17.09.2012 10:34) [Материал]
Мисливці ходять групами а не арміями, бо інакше всю фауну би вистріляли cry

73 novvm   (17.09.2012 10:35) [Материал]
А головне правило мисливця - "не нашкодити"

1-20 21-40 41-60 ... 101-120 121-128
Имя *:
Email:
Код *:
Категорії розділу
"Хто знає де?". Проміжні підсумки [42]
Хто знає де? [30]
Бадмінтон [45]
Руммікуб [13]
Квест [20]
Фотополювання [11]
Геокешинг [4]
Різне [31]
Пошук
Свіжина
Дуже цікаво розповідає про вулицю Зантус

Доброго дня,
хто може показати на

Скажите пожайлуста а где хранится виньет


да... мне бы такая штуенция не помешала


Пошук
Статистика
Rated by ORS3
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz