Пт, 29.03.2024, 13:48
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Туризм » Туристичні поїздки

Горгани Race - розвідка від Подільських кажанів!

Для вступу. Горгани рейс - пригодницькі перегони Карпатами. Змагання проводяться вже багато років поспіль переважно у весняно-літній період, спрямовані на спортивне орієнтування, туризм, проходження технічних етапів різної складності, полягають у подоланні контрольних пунктів (КП) за обмежений час, які вже набрали багато прихильників з різних куточків України та з-за кордону, відомий бренд, позмагатись у якому мріє кожен турист...
Цього разу організатори http://www.gorganyrace.com/ (Франківська та Львівська спілка)
 запропонували три категорії проходження.
Спринт - піший похід біля 60-75 км за 24 год.
Трек - піший похід+проходження тех. етапів, 105 км, 30 год.
Вело - велосипед+тех. етап, 160 км, 30 год.
Команда ПК (Подільські кажани) змагались у найлегшому виді - СПРИНТІ!

Детальніше у самій статті...

27-28 червня у Карпатах, а точніше у Горганах було і людно, і змагально, адже саме там проходили чергові спортивно-туристичні забави, перегони, походи, - хто як себе налаштовував, кому як довподоби - Горгани Рейс 2015!
Кам'янчани були представлені декількома командами, але детально зупинимось на Подільських Кажанах (ПК), учасники якої сформували наступний склад. Капітан - Руслан, Олег та Дмитро.

Команда була сформована із початківців даної справи, тому і за мету ставила зробити більше розвідку, але і не виключала змагальний момент і вірила у свої амбіції, а там вже по ситуації як піде...

А пішло все чудово взявши із собою групу підтримки (чарівних дівчат, що і були нам за палких вболівальниць і годувальниць і охоронців), вирушили до потрібного місця. Брали усе та й більше, що необхідне тому їхали як шпроти у банці, але чудові краєвиди за вікном, гарна дружня атмосфера і нам жодні перешкоди не завадили мати позитивний настрій. Трішки знаними шляхами, трішки ДЖеПіеСними стежками і ми на місці...

Нас вже зустрічав наш капітан і спонсор і головний ініціатор все в одному лиці - Руслан, який добирався зі Львова.
Швидко облаштували табір, поїли, адаптувались до місцевих принад і зробили відбій на ночівлю набиратися сил.

Особливих фанфар не було, але ранок настав швикдо і карта тихенько з'явилась на потрібному місці... Усі почали прокидатись метушились як мурахи навколо своїх "будиночків" не сиділи на місці і ми. Зробивши усі організаційні процедури, подача заявки, підписи, перевірка документів, страховки, аптечки почали готуватись до великого походу.

Ось вже всі на поготові, перефоткались із організаторами (перша вимога фото команди із суддями з табличками старт за 15 хв.) і спільний відлік 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...Понеслась! 11.00 і всі порушали за пригодами до Горганів - найнепроходиміших гір Карпат...

За легендою категорії СПРИНТ дісталось 14 об'єктів, про перший вже зазначалось, а далі вже почалась стратегія і тактика як краще спланувати маршрут. Тобто потрібно було відшукати потрібні об'єкти зазначені на карті, знайти позначку з номером і зробити 2 фото з усією командою, і встигнути повернутись не пізніше 11.00 год наступного дня (недільного ранку)! Хтось біг, хтось йшов, хтось незламно дерся до гори але усі мали спільну мету і працювали над її втіленням...

Наша команда розпочала досить непогано, але попередньої стратегії не мали тому і йшли більш інстинктивно тобто стадом, але потім перша водна ділянка зарослі і декілька команд роблять відкол від групи і подались стрімко угору, так само зробили і ми, перше наше вагоме випробування ми подолали гідно і вже були на горі, хоча великі рюкзаки за спинами з нас трішки повиганяли 2-3 потів...(Це вже потім нам наголосять на наших помилках, зрештою як і ми самі це зрозуміємо...) Тобто перша помилка... - не брати з собою багато речей, щоб рюкзаки були легкі, ну і спальники також для спринту це рідкість... Отже йдучи горою натрапили на мітку 25, але вона була не задіяна на жодних позначках проте фото зробили і пішли далі шукати потрібну березу... Звивистою стежкою вийшли і до берези 27! Ура перша мітка взята, маленький перепочинок і рушаємо далі...

За цей час вже познайомились з різними командами, серед яких і натрапили на чемпіонську, в якій було двоє моторних Львівських дівчат, попередніх переможниць Горганівських і подібних змагань... Перший підйом подолано далі спуск, вже є перші враження ми продовжуємо... навіть моментами переходимо на біг, обираємо свій маршрут, сходимо з асфальту залишаємо пелетон пробуємо зрізати... рушаємо на Кичеру! (КП 22)

Йдучи до чергової гори зважаємо на необхідність відповідних палиць робимо по дорозі свої, капітан був озброєний завчасно, далі розуміємо, що треба скинути баласт і в чагарниках заховуємо спальник, мій рюкзак стає трішки легшим і легко вже долаємо наступний підйом... і одразу за мить приходить пелетон, який хоч і робив гак, але за часом вийшло однаково...

швидке фото, і далі стаємо на хвіст Одесько-Києвським хлопцям, спілкуємось і збільшуємо темп... Назустріч йдуть різні команди до попередньої точки, усі привітні один одному бажаємо щасливої дороги... Діалог зайшов про важливість взуття, а тим часом попереду пастка - на шляху сидить поважна пані, не зачепаємо її старанно обходимо чорненьку гадячку, закручену і лайнеце....я там здається про взуття писав, а так, отже слухаємо консультації від одного із старожилів перегонів (Хлопець високого зросту з бородкою, із помаранчевим бафиком)... ось йдемо, йдемо, а щось Водоспадику немає... 5 точка Манявський водоспад... зійшли до струмка і далі трішки блук зловили... поперлись усі яром... Інші Хлопці (ще одна команда) були обходили шляхом синім нас перестріли карту звірили і сказали ми йдемо інакше... я був у хвості свою групу гукав та марно довелось пертись за всіма... Тут ще одна сталася прикрість ми вирішили скинути рюкзаки полегшити собі життя, але згодом виявилось навпаки... (Помилка 2 - залишати рюкзаки, обираючи невірний шлях) Коли ми йшли до водоспаду зустрілись з тими хто вже був там, і на запитання: "Далі ви куди?", - на 14, - почули ми, тоді закралась думка, якщо вони йдуть куди і нам потрібно, то чому б не скинути зайві кг, а вони реально було зайві, зайти до водоспаду і потім вже на 14ку... але до водоспаду було ще не так близько і більшість команд йшли іншим шляхом...

Зрештою таки дійшли до гарного бурхливого місця - Манявський водоспад - гарне туристичне місце, чудова точка для справжніх екстремалів великих водоспадів... тут наші знайомці вирішили зробити їстівний бівак, а нам довелось пертись за залишеним реманентом... Що цікаво дорогою до 5 точки ми зустріли тих, кого були обігнали (4-ка милих дівчаток) на попередній точці, - горі Кичері, і дуже цьому дивувались як і ми так і наші візаві, як так вийшло... але усміхнулись і знову побажавши гарних шляхів пішли кожен своїми....

Дістались важких сумок, трішки хапнули каші (не прокурорської, а тої, що на очі налазить), і подались шукати президентські маєтки - 14 пункт. Але по традиції дали маху залізли у чагарі і зависли на багато годин... Вірою, зневірою, правдою, неправдою якось викорчувались до такої омріяної стежини і були вже на вірному шляху. Але вже значно відставали і нікого навіть не зустрічали...Але не тільки Рейсери мандрують Горганами, були й інші відпочивальники, зустріли ми таких біля Каплиці на злитті зеленого та червоного шляхів... Почувши, що бігали тут такі у зелених пов'язках, але щонайменше як 1,5 години тому... ми вже забули про свої амбіції і просто насолоджувались красою тамтешніх гір, природою, флорою, фауною менше, адже щось не траплялось нам великого, окрім тільки втоптаних у багнюку відбитків п'ятачків хрокаючих.

Йдемо далі, вдалось хоч когось надибати - хлопці Білоцерківські, вже мають досвід пробуємо тягнутись за ними на довго не вистачило, але пейсмейкерами вони трішки для нас попрацювали, хлопці були вже 6 пунктів дістались, а ми тільки повзли до 4 точки (14 мітка), зрізали ліском та зарослою стежиною, перейшли перепад висот і далі донизу крізь хвойні завали вийшли на жовтий шлях і дістались згину дороги! Там вже було людніше і цікавіше... тут ми зрозуміли, що не ми одні такі початківці, і можливо краще взяти хоч щось не багато, але вчасно повернутись до табору.... але обираємо інше, хочемо взяти більше... йдемо на Вишеньки, (ой, тобто Черешеньки)... а вже починає сутеніти, як нам сказали майже земляки хлопці Буковинські-Чернівецькі: "1,5 години і ви там!" Перекусивши, посидівши, зловивши холод і пару краплин, переодягаємось і йдемо... спустились до асфальту насолоджуємось рівним шляхом прислухаємось до різних цвіркунів, але насолода швидко закінчується і ми залазимо і залиті стежки... на зустріч трековики, нам кажуть далі ще "краще"... перейшли струмок, повземо на Гору, високий стрімкий рельєф, таке враження що кінця краю немає... зрештою вилазимо і далі нас не вистачило...19 точка фотка є, продовження немає... Залізши до хатини - наше спасіння... залягаємо у сплячку... Про цю точку можна писати окремо думаю і не тільки нашій команді... але велика подяка тим хто її збудував...

Отже почався дощ, і ми шукали прихистку, спочатку я думав, що буде добре заховатись під навіс і кликав хлопців йти ... але мене перервав голос з середини, і я трішки очманів, адже не очікував щось почути, хатинка була таке враження тихою і зачиненою... ну думав може лісника, збудив, але запрошує до хати, заходжу, а там наші Рейсери відпочивають, ну і ми не стали думати гадати, а горизонтально відпочивати... Це було дуже доречно, адже один із наших мисливців, (У прямому сенсі, адже може хто бачив нашого учасника у комуфляжній світлій формі з жилетом та капелюхом, а на спині великий рюкзак (сіро-червоний) зловив переохолодження і потребував залягти у тепло... Ось так нам і вдалось заночувати, перечекати декілька серій дощу, перезустрічати інших подорожніх, переслухати багато історій, стратегій і тактик. Саме цікаве мабуть була зустріч із нашим товаришем. Такий лежу на хвойному прошарку, який дуже вподобав, із гілок чи то ялиці, чи смереки і тут чую слово "БОРОДА", ага ось і наші прийшли, такий вибігаю із хатини і бачу ось і перестрілись, Віталій мабуть і є той, хто з агітував нас на участь, спочатку Руслана, а той вже і нас, і декілька раз розповідав про минулорічні пригоди, цього разу вони обрали ТРЕК, трішки горішків від нього і пішов далі, побажавши їм вдалих стежок! Як же було приємно бачити їх знову, на фініші, які встигли і будуть мати заліковий час і певний результат! (8-е місце, ТРЕК)

А наш час все збігав у хатині, але ми і не засмучені, адже набрались сил, зрозуміли свої помилки, ну і зрештою відновили здоров'я, вже зранку біля 8.00 поїли і подались шукати дороги на Гуту, щоб там вже легше дістатись табору... Хоча планували зробити по-іншому! Взяти 19ку, повернутись на 14, потім стежиною жовтою дістатись 23 і далі просуватись туристичними стежинами до ближніх пунктів і додому, тобто у планах було пропустити 4 точки, але зійшли з дистанції... можливо, щоб у подальшому боротись за краще...

Пройшли вже у помірному темпі спуск із Вишеньок Черешеньок, насолодились краєвидами, вже і час був пофоткатись, трішки розвідали пасіки, і подались Синьо-білим маршрутом повз резиденції, підказуючи трішки велерам як рухатись до того чи іншого місця, адже вони ще змагались і було не просто уявити як їм долати це все... частину із того ми навіть і не подолали... Тому на фініші ми вже їм плескали і вітали, що вони дістались табору вчасно як і трекістам, так і велосипедистам... А вийшовши до села знайшли пана. який погодився за одного Кобзарика завести нас до табору, де вже зачекались наші господині, група підтримки, на яку ми залишили свій міні-табір, сусідами якого були і Сумчани з вивіскою Яремче... Обмін враженнями, відпочинок, обід...

Ось такими вийшли наші  перші пригоди від Подільських Кажанів... потім ще таки заїхали на покинутий один із спальників, ну і показали Манявський водоспад нашій групі підтримці...

З першого разу рейсерів не вийшло, але обіцяємо виправитись і у наступних Горганах вершин досягти!!!

Наш мисливець і покинутий спальник...!!!

Величезна подяка нашому капітану та спонсору Руслану Константінову
Олегу, Інні та Людмилі - нашій команді, усім організаторам та учасникам, які допомагали та підказували, без яких би цього не відбулось!!!

Описав Дімбой, дякую, що дочитали...

P.S. Важкі рюкзаки не носіть у ліси...

Висновки, щоб мати гарний результат:
1. Технічне обладнання - крутий новігатор
2. Вміння орієнтуватися, планувати маршрут
3. Легкі рюкзаки - беремо мінімум необхідного...
4. Фізична підготовка, бажання перемогти
5. Правильний одяг

Ще пару фоток
Йшли так                                      А прийшли так

Довгоочікуваний обід, краще, ніж у ресторані...

Фініш побратимів                                      Покинутий, знайдений спальник - Щастя неймовірне!!!

Дивіться також:

Категорія: Туристичні поїздки | Додав: Dimboy (29.06.2015)
Переглядів: 885 | Коментарі: 8 | Теги: перегони, Карпати, горгани, Горгани рейс 2015, камянець | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 8
1 KamPod   (29.06.2015 22:23) [Материал]
Прикольно все розписано, так на емоціях і свіжих відчуттях. Спочатку навіть заздрив цим мандрівникам, але коли дійшло до доща, то зрозумів, що що-що, а гори це не просто прогулянка, а екстримальний спорт, якщо так можна сказати. Звісно ж я і не проти такого спорту, але тут уже так зірвався і пішов мабуть не дуже доречно, потрібно готуватись.
Шкода що немає фотографій а то місцями важко зрозуміти, тим більше що вживаються специфічні терміни (і це також є свідчення захоплення у розповіді). До цих пір не зрозумів такі слова як "пейсмейкер", "бафик" і що то за "кобзарик", за який пан поггодився завести вас до табору?

2 lapa   (29.06.2015 23:08) [Материал]
Кобзарик - 100грн)))

4 KamPod   (29.06.2015 23:18) [Материал]
oy

3 lapa   (29.06.2015 23:09) [Материал]
Цікаво, так детально!
Чекаєм на фото тої краси.
То команда зі Львова перемогла? стартували всі разом?

5 Dimboy   (30.06.2015 11:01) [Материал]
Так погоджуюсь тим, хто не був трішки буде складно уявити... тому можна якось разом вирватись або ще раз пройтись або у подальшому приймати участь...

Пейсмейкер - людина, що біжить першою на бігових дистанціях переважно у легкій атлетиці... щоб був високий темп для інших бігунів... а потім пробігши певний шлях сходить з дистанціїї... таких називають пейсмейкерами... тобто хлопці, яких ми зустріли трішки нас протягнули і ми намагались швидко за ними йти... але коли вже були відриви, то вони собі побігли далі по дистанції, а ми вже йшли повільніше і разом...

Бафик, від слова баф - шарф, повязка, його можна використовувати по-різному, як і на голову так і на шию, так і на руку... тобто це була необхідна умова, щоб на фотографуванні було видно цей баф, а видавався він при реєстрації...

Перемогли у нашому класі (СПРИНТ) хлопці з Володимир-Волинського, Луцька, Нового Яричива... Залік йшов по номінаціям - Чоловіча команда, Змішана команда, Жіноча команда... А ось наші земляки з Класу ТРЕК посіли 8 місце, що дуже добре, інші з команди Тірас у класі СПРИНТ стали 40 і взяли 7 пунктів! Якби ми підкорили те, що запланували (11 кп), то б потрапили до 15-ки з 86 команд, а якби просто добрались вчасно із тим, що мали (тобто в нас було пройдено 7 пунктів) були 46-ми.... кому цікаво результати інші див. тут Горгани результати

6 Dimboy   (30.06.2015 17:55) [Материал]
Фото вже є!

7 KamPod   (01.07.2015 08:37) [Материал]
Думаю Дімі варто відіслати цей звіт на конкурс. От на оф.сайті Горгани-рейсу:
Цитата
Вже традиційно, цього року ми знову проводимо конкурс на найкраще фото та найкращий пригодницький звіт про перегониGorgany Race серед учасників команд, що приймали в ньому участь.
Надсилайте нам фотографії і звіти та отримайте призи за перемогу у цих двох категоріях. (Фотографії та звіти будуть оцінюватись окремо).
...
Конкурс звітів.
Для того, щоб взяти участь у конкурсі звітів Вам потрібно:
1. Надіслати звіт на електронну скриньку press@gorganyrace.com з темою листа “Звіт про Gorgany Race”.
2. Звіти можна надсилати з 1 липня до 11 години 24 липня.
2.1. Звіти будуть розміщені на сайті, де Ви будете мати змогу голосувати за них ставлячи “лайки”.
3. Голосування на сайті почнеться з 16:00 25 липня і триватиме до 11 години 7 серпня.
4. Фіналістами стануть автори звітів, які наберуть найбільшу кількість голосів.
5. Серед авторів – фіналістів суддівська колегія обере одного переможця конкурсу.
Вимоги до звіту:
1. Приймаються звіти з описом вражень, власних емоцій від перегонів Gorgany Race” тощо. Фото у звіті також вітаються! Однак, вони не братимуть участі в фотоконкурсі), а лише доповнять Ваш звіт, та зроблять його яскравішим.
2. У конкурсі бере участь 1 звіт від 1 автора – представника командиПереможці отримають класні подарунки. Детальніше згодом

8 rabbit   (01.07.2015 10:33) [Материал]

На мапі Кам'янця [25]
Пошук
Свіжина
Дуже цікаво розповідає про вулицю Зантус

Доброго дня,
хто може показати на

Скажите пожайлуста а где хранится виньет

да... мне бы такая штуенция не помешала