Чт, 20.06.2019, 15:31
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Знахідки О.Будзея
Форма входу
Логін:
Пароль:
Оголошення сайту

За останній місяць, нових оголошень не опубліковано
_________________

Усі оголошення >>

Погода

Головна » 2014 » Июль » 12 » Бадмінтон. Питання-відповіді
17:10
Бадмінтон. Питання-відповіді

Пропоную тему де можна буде задати питання і обговорити ігрові моменти в такому виді як бадмінтон. Усі характерні питання і відповіді наних будуть вноситись для зручності в шапку теми.

Нормативна база для пошуку відповідей:

Отож розпочинаймо


Питання 1: Чи вважається помилкою, якщо гравець при подачі наступив на лінію розмітки але не заступив за неї?
Відповідь: так це помилка навіть якщо він лише торкнувся лінії

Питання 2: Чи зараховуються очки, якщо гравець подав не з свого поля подачі, а суддя вчасно не відреагував на це?
Відповідь: здійснюється переподача з правильного квадрату, рахунок повертається

Питання 3: Чи є обмеження на швидкість і час здійснення подачі залежно від суперника?
Відповідь: Подачу можна здійснювати коли обидва суперники готові. Якщо гравець в момент подачі був не готовий до прийому і не робив спроби прийняти волан після подачі то програш очка не буде зараховано

Питання 4: Що визначає готовність гравця до прийому/подачі?
Відповідь: Готовність гравця до прийому/подачі визначає нерухоме положення обох ніг і в того хто подає і в того хто приймає
Дія: суддя на подачі оголошує "Фолт" і виконує ручний сигнал що позначає це порушення

Суддя на вишці оголошує команду "Стоп" і потім оголошує "Спірний"

Питання 5: Як розцінюється втрата гравцем ракетки під час розіграшів?
Відповідь: Падіння ракетки ніяк не впливає на гру, якщо вона не перелетіла на сторону суперника і не завадила йому

Питання 6: Чи вважається порушенням дотик ракеткою до сітки, якщо це не зашкодило грі?
Відповідь: так будь-який дотик ракеткою, тілом чи одягом до сітки чи стійок під час розіграшу вважається помилкою

Питання 7: Чи дозволяється під час подачі робити крок вперед, вбік чи взагалі подача в русі
Відповідь: ні не можна, подача має бути здійснена в нерухомому стані гравця, дві ноги мають бути в контакті з підлогою.
Дія: суддя на подачі оголошує "Фолт" і виконує ручний сигнал що позначає це порушення

Питання 8: При подачі чи обов'язково щоб обидві ступні повністю торкались поверхні корту?
Відповідь: ні, достатньо щоб хоча б частина обох  стоп повинна торкатись поверхні корту.

Категорія: Обговорення правил | Переглядів: 795 | Додав: KamPod | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 111 2 »
0
11 KamPod   (16.07.2014 18:57)
Знову ж таки моє вивчення правил сьогодні на тренуванні викликало одне спірне питання яке однак на місці і розвязалось коли ми заглянули в правила. Під час однієї з ігор було помічено що неопорна ного гравця що подає припіднята і дотикається лише носком.
Питання 8: При подачі чи обов'язково щоб обидві ступні повністю торкались поверхні корту?
Відповідь: ні, достатньо щоб хоча б частина обох  стоп повинна торкатись поверхні корту.
Пояснення у цитованому вже в питаннях 4 і 7 правилі: При правильній подачі: ... частина ступні обох ніг того хто подає і того хто приймає повинна залишатись в контакті з поверхнею корта в
нерухомому стані від початку подачі і до тих пір, доки подача не буде
виконана
.  (Правила ФБУ  п.9.1.3)

0
10 KamPod   (16.07.2014 13:52)
Доповнення до пояснення питань 4 і 7.
У рекомендаціях суддям читаємо:

5.2. Судья на подаче несёт ответственность за правильность выполнения подачи (Правила, п.9.1). Если при выполнении подачи допущена ошибка, объявите громко «Фолт» и используйте соответствующий сигнал рукой, чтобы обозначить тип нарушения.
5.3. Принятые сигналы рукой:Правила, п.п. 9.1.2 и 9.1.3

Какая-то часть ступни  ноги (ног) не находилась в квадрате подачи или не находилась в неподвижном  положении при выполнении подачи.

Крім того у Правилах ФБУ читаємо:
"Спірний" призначається якщо:
14.2.1. той хто подає подав раніше, ніж приймаючий був готовий до прийому (п.9.4)

0
9 KamPod   (16.07.2014 13:41)
І ще одне питання виникло на тренуванні 14.07.2014, але воно було теж з'яване. Під час матчу Демчинський-Кучерук один з гравців подав подачу сходу, тобто будучи ще в русі.

Питання 7: Чи дозволяється під час подачі робити крок вперед, вбік чи взагалі подача в русі
Пояснення на це питання уже було дано при розбиранні питання 4.
Пояснення: При правильній подачі: ... частина ступні обох ніг того хто подає і того хто приймає
повинна залишатись в контакті з поверхнею корта в нерухомому стані від
початку подачі* і до тих пір, доки подача не буде виконана
**.  (Правила ФБУ  п.9.1.3)
Відповідь: ні не можна, подача має бути здійснена в нерухомому стані гравця, дві ноги мають бути в контакті з підлогою.

0
5 KamPod   (15.07.2014 00:24)
Ще один момент що звернув на себе увагу виник тодіж що і попередній, але відповідь на нього дають правила. Ситуація була наступна під час гри Демчинський-Кучерук один з гравців під час розіграшу торкнувся ракеткою до сітки. Сітка навіть не ворухнулась, принаймні суттєво, але момент потребує уточнення.

Питання 6: Чи вважається порушенням дотик ракеткою до сітки, якщо це не зашкодило грі?

Відповідь: так будь-який дотик ракеткою, тілом чи одягом до сітки чи стійок під час розіграшу вважається помилкою

Пояснення: Помилкою вважається: ... якщо підчас гри гравець: ... торкається сітки чи її стійок ракеткою, тулубом чи одягом (Правла ФБУ п.13.4.1.).

0
2 KamPod   (14.07.2014 23:20)
Сьогодні проводили тренування у ЗОШ №7 і під час гри Демчинський-Єрмаков в одного з гравців випала з рук ракетка під час розіграшу волану. Він її швидко підхопив і готовий був продовжувати ще до того як суперник відбив волан в його бік, але гру було зупинено.

Питання 5: Як розцінюється втрата гравцем ракетки під час розіграшів?

0
3 Dimboy   (14.07.2014 23:31)
На рахунок такого якщо випала ракетка, гра повинна продовжуватись, поки волан не сягне підлоги майданчику, а той, хто випустив, якщо не задів сітки то може підхопити і провдовжувати!!!! Це поки на мою думку, але запитаю експертів!!!!

0
4 KamPod   (14.07.2014 23:42)
А я десь чув що будь-яке падіння інвентаря - помилка
Але не впевнений що це я читав у якихось правилах

0
6 Dimboy   (15.07.2014 13:17)
Отже як коментує ситуацію заслужений тренер України, тренер вищої категорії, головний тренер Харківського бадмінтонного спортивного клубу Михайло Борисович Стерін

..."Проблемы с потерей ракетки нет. Если не перелетела на сторону соперника и не помешала ему, то тот, кто справился с ситуацией и продолжил играть, - МОЛОДЕЦ!
Это ценно, быть успешным.
У меня ткое было за бугром с Димой (Тут мабуть Дмитро Завадський найтитулованіший гравець України,). Он порвал ракетку и успел поменять.
Они запасные всегда НА чехол кладут...."

0
7 KamPod   (15.07.2014 13:19)
Круто cool
Нічого собі у тебе звязки. Дякую

0
8 Dimboy   (15.07.2014 13:47)
Звязався з ним у контакті, розповів і дав посилання на наш сайт, сказав, що буде допомагате, але щойно зі зборів з Болгарії, тому трішки відпочинуть!!!

1-5 6-6
Имя *:
Email:
Все смайлы
Код *:
Категорії розділу
Обговорення правил [4]
Обговорення подій [8]
Пошук
Свіжина

Користувач на фейсбуці KamKam поділився ...

Перезвоните пожалуйста по телефону 8 (49...

це все ......., але дуже смешно

Просто все гарно поєднано: головний корп...

З лицьового боку наша монета мабуть найк...

Колись чув таке, що єдиного центра Поділ...


Більше коментарів
Пошук
Архів записів
Статистика
Rated by ORS3
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2019Створити безкоштовний сайт на uCoz