Пт, 19.04.2024, 10:09
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Туризм » Водний туризм

Як здійснюються мрії...
Колись ще в дитинстві до мене привязалось бажання спробувати на якомусь човнику поплавати на річці Смотрич, оглянувши усі перлини нашого міста...

Але такої нагоди не випадало, хоча я часто міг прогулюватись каньоном, вздовж різних берегів переважно Старого міста, проте надії не втрачав, що колись випаде така нагода, де можна буде кожний куточок побачити і відчути ту красу та загадковість!

Тому коли випадково побачив на сайті вікторину одразу зрадів, і почав діяти, забурлила дитяча мрія!!! А перед тим ми домовились із товаришем про вело-прогулянку, й тоді я одразу зметикував о була б добра справа не просто прокататись, а й зробити діло - порахувати мости, кладочки... Не зважаючи на вечірню годину, озброївшись ліхтариком ми розпочали... Коли певну частину шляху вже подолали (приблизно третину) зрозуміли, що час повертатися, і тому прийшлось згадувати, а що ж там попереду, які є переправи в умі загинаючи пальці... Стояли довго і по декілька разів перераховували, щоб чогось не пропустити... дійшли цифри 19-20 (трішки вагались із Тур. мостом) тай поїхали по домам, де потім я відправив нашу відповідь і з нетерпінням чекав результатів, чи все ми зробили вірно! І таки воно є, нас запрошують як переможців гри отримати нагороду, а це вже маленька перемога і вагомий крок до здійснення мрії. Узгодивши всі деталі - розпочали справу!

Оскільки виходила стаття раніше про нещодавний сплав із гарними краєвидами, тому було вирішено обрати такий самий маршрут. І вже не біля самих кладочок, а прямо повз них промайнути, побачити все із середини!

Недільний ранок виявився досить сприятливим, діставшись місця старту почали лаштувати, (збирати) наш корабель!
 Всі були при ділі і діяли за чіткими вказівками нашого капітана - Володимира Олександровича Кроля-Короля.

Коли все ніби було готово і можна було вирушати згадали важливу річ і дотримались її. А це потрібні слова настанови та інструктаж, щоб все вийшло добре... Ну і за славною традицією, якщо щось робиться вперше у подібних заходах, не обходиться це все без так званої "посвяти", посвяти у ряди веслувальників.

Рятувальний жилет символізував надійність та безпечність, а доторкання могутнього "Загребущого весла" до плеча про невтомну роботу та взаємодію між людиною і водою за допомоги човна та весла!!!

Також якщо зимою ми робили гарну рекламу, то виявляється і влітку можна це креативно робити, чим ми і скористались!

Ну ось настав час і ми під очільництвом двох досвідчених наших друзів (Володимир Олександрович та Сергій) опиняємось на своїх місцях і вже на річці...Перші метри і ці незвичні відчуття, адреналін, цікавість, ну і радість, адже це дійсно круто! Емоції переповнюють, і ми отримуємо задоволення. Зрозумівши вже краще, що до чого набираємо поступово швидкість і просуваємось все вперед, з милозвучним плескотом води, крізь неймовірні пейзажі та чудовий гармонійний спів пташок! Ах - насолода!

Майже одразу нам на шляху трапляєтся трофей, довго не думаємо підпливаємо і забираємо! Оскільки ми хлопці спортивні, то і м'ячик нам і не завадить...(А, можливо, він якісь дитині принесе більше щастя, то ми це і зробимо при нагоді).

Час від часу, щоб було ще більше різнобарвніше у нас на борту включається екслюзивне радіо КамПод ФМ... Лунають ліричні треки, що відповідає піднесеному стану і наближеності до природи, а також робляться певні екскурсійні включення про наше славетне місто!

Щоб ми не застигали в одній позі на шляху все продумано: чи то кладочка досить низенька, нам треба прихилитись гарненько,

чи то річечка стрімкіша, нам треба уважніше слідкувати, намагатись трикутничок тримати, чи десь завиток, веслами нам повправляти,

долаємо пастки, ухиляємо гачки,

а десь треба і тихо йти, щоб рибалку не злякти,

а якщо вже дуже втомились, нам бонус робить насос, спиняємось і підкачуємо банани, перезаряджаємось на новий кидок,

а десь треба і ніжками попрацювати, відчути, що там на дні річки, які камінці, і перенести катамаран подалі від них,

Вправо чи вліво - хто його знає, ось тут ми і підзастряли:

а ще поодинокі камінці, що виглядають з води, потребують особливої уваги, треба гарно омайнути і себе як на ралійній трасі відчути)))

А десь взагалі атракціони, але з них не скочимо, а вправно все переносимо!

Трапляються незвичні краєвиди, нестандартні ракурси, таке що із суші не побачити, тоді припарковуємось фоткаємось!

А десь треба таки і підбавити газу, щоб зовсім на місці не стояти, а десь і дозаправитись, джерельною прозорою!

А коли невтомно працюєш і бачиш поряд свого товариша, що в гарних справжніх окулярах, які виблискують все навколо, кашкет відповідний, величезні м'язи, швидкі рухи - відчуваєш себе як на Олімпійських іграх, і одразу розумієш ой як їм не легко, коли часто підганяєш дивлячись по телевізору. А тут і сам в такій ролі є нагода побувати.

До речі академічна гребля чи веслувальний спорт, найперший стоїть за витривалістю та виснажливістю. Адже там працюють як і руки так і ноги, ну і весь корпус також. Ногами ми звісно менше працювали, але тримати їх у певному положенні також було не просто, тому час від часу доводилось опускати трішки у водичку.

Траплялось, що нас і розвертало і треба було здавати назад, а десь задивився і не помітив, що і перестарався, адже катамаран розвертався...

Але в більшості мені доручили займатись полюванням за гарними краєвидами, тому я в більшості і сидів видивлявся, що і де можна пощолкати, а одягнений чепурний захисний жилет, давав мені впевненість займатись своєю справою!

Найбільше сподобалось це фото! Дуже пишаюсь ним!

А зачарувало найбільше ось це місце... (між кладками Польської брами та Порохівні)!!!!

Крок за кроком весло за веслом, метр за метр і ми все просуваємось, залишаючи по заду мостики, кладочки, а там вже бачиш і місто закінчується, тому після Цибулівської ГЕС, де вже була течія ми ще швидко промайнули дві народні кладочки домашніх тварин - качину та козячу, показали нам печерний монастир, вирішили завершувати і сприятливу ділянку лівого берега поблизу кар'єру використали для ФІНІШУ!

Все гарно зібрали і втомлені, але із чудовими враженнями, і здійсненими мріями, щасливі пішли, а потім і поїхали до домівок, швидше ділитись із близькими.

Ще раз дуже дякуємо за таку приємну можливість трішки по-іншому, по-особливому відчути своє місто, збоку природи, річки, проникнутись їхньою таємничістю, пізнати, що таке сплав, попрацювати вправно м'язами, загартувати свій організм, відчути себе олімпійцем, насолодитись краєвидами, отримати шалений екстрім, і просто здійснити свою дитячу мрію...!!!!

Дякуємо нашому справжньому капітану, за необхідні поради, підказки, навчання; дякуємо Сергію, що долучився і підтримав нас, а також постійно розвеселяв, щоб ми не були сковані, і тримав  позицію правого борту. Окрім цього це дозвілля дало змогу ще краще відчути командність, адже, мабуть, це саме той вид, де така командна праця і є вирішальною, тому що треба діяти в унісон, веслуючи постійно однаково, а на поворотах почергово, включатись у правильний ритм, лівого та правого бортів!

А прийшовши додому, проглянувши велику кількість зроблених фотокадрів, згадуючі ці незабутні моменти, хочеться ще, знову і знову, і не раз відчути ці солодкі події і пропливсти річкою Смотрич свого улюбленого та такого унікального міста, ймення якому - Кам'янець-Подільський!!!!

Дивіться також:

Категорія: Водний туризм | Додав: Dimboy (28.06.2013)
Переглядів: 1286 | Коментарі: 12 | Теги: катамаран, Сплав, Смотрич, відпочинок, камянець, мостики, кладочки, дозвілля | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 12
1 KamPod   (28.06.2013 17:47) [Материал]
Ого. Нічого собі звітик вийшов. Я думав буде на кілька рядків, а тут ващєєє cool

2 rabbit   (28.06.2013 19:30) [Материал]
Радий, що вам сподобалось! Жаль тільки, що рівень води був низьким, а то екстриму було б трохи більше.
Ну і взагалі, водні подорожі - це чудовий спосіб гарно розім'яти м'язи, на повні груди подихати свіжим повітрям, дістатися до того, що з суші просто недоступне. Крім того, не потрібно весь час носити на собі рюкзак, а при бажанні скупатися, достатньо зісковзнути у прохолодну воду річки.
Хотів би побажати й іншим любителям мандрівок спробувати себе у цьому жанрі!

6 Dimboy   (29.06.2013 21:48) [Материал]
А завтра цей жанр може бути задіяний...???

9 rabbit   (30.06.2013 00:13) [Материал]
Спробувати можна, але до 12 год. максимум.

10 Dimboy   (30.06.2013 00:48) [Материал]
Я чомусь думав за такий варіант, щоб може Лапа чоловік і Яна, а я б вас пофоткав із кладочок та мостів.... Їм казав, але щось зараз пізно вирішувати??? І тим більше сьогодні всі так добряче натомились, тому скоріше, що будуть відпочивати... По погоді ніби ще передають на тижні дощі... Не знаю нам з Пашою сподобалось і при нагоді можемо ще! Якщо і у вас на це є час можливості і все цьому сприяє! Запрошуйте коли у вас виходить, а ми залюбки знайдемо охочих!

11 rabbit   (30.06.2013 00:55) [Материал]
У наступну неділю плануємо вирватись у Княжпіль, а в суботу поки нічого не планували. Але ще тиждень попереду!
В принципі, в будні теж пару годин знайти можна.

12 Dimboy   (30.06.2013 01:17) [Материал]
Згода, тоді на зв'язку будемо!

3 Dimboy   (28.06.2013 20:29) [Материал]
Так цілком згоден! Зате взнав що можливість макс. обсягу це 50! Планувалось на парочку більше, але і так думаю занадто достатньо, до речі це лише 8 частина від фоток, бо нащолкав 415))).
Так я б задоволення подивився на інших і б пофоткав як я планував щоб нас хтось так зробив на кладочках і збоку на крок випереджаючи та з високих мостів!!!
До речі зараз дощики не погані пішли!!!!

4 rabbit   (28.06.2013 20:52) [Материал]
Так що, влаштуємо фотосесію?

5 Dimboy   (28.06.2013 21:09) [Материал]

7 KamPod   (29.06.2013 23:00) [Материал]
Хотів сказати ще окремо про стиль написання - одразу видно що написано від душі і з особливим натхненням. Інколи навіть здавалось що проза перейде в поезію і піде-поїде. Було дуже приємно читати, тим більше що сам був учасником того всього

8 Dimboy   (29.06.2013 23:08) [Материал]

На мапі Кам'янця [25]
Пошук
Свіжина
Дуже цікаво розповідає про вулицю Зантус

Доброго дня,
хто може показати на

Скажите пожайлуста а где хранится виньет

да... мне бы такая штуенция не помешала